Oferta

Dlaczego my?

  • Doświadczenie w sprawach frankowych
  • Profesjonaliści w zespole
  • Bezpieczeństwo przekazanych informacji
  • Darmowa analiza umowy
  • Szybkość działania

Specjalizujemy się reprezentowaniu klientów indywidualnych i przedsiębiorców w sporach z bankami w sprawach tzw. kredytów frankowych. Posiadamy bogate doświadczenie w sprawach frankowych przeciwko bankom. Zdobytą wiedzę wykorzystujemy, aby uzyskać najkorzystniejszy wynik w trakcie trwania spraw sądowych naszych Klientów.  Naszym priorytetem jest zapewnienie profesjonalnej obsługi prawnej, komfortu oraz bezpieczeństwa w postępowaniu przeciwko instytucjom rynku finansowego.

Obsługujemy Klientów zarówno tych, którzy zaciągnęli kredyt indeksowany, jak i denominowany, bez znaczenia, czy kredyt został spłacony w całości, czy w dalszym ciągu jest spłacany. Klientami naszej kancelarii są zarówno osoby, które dopiero chcą wystąpić przeciwko bankowi, jak i ci, którzy zostali przez bank pozwani.

Duża uwagę przywiązujemy do sprawnej komunikacji z klientem oraz szybkości podejmowania decyzji. W ciągu 24 godzin przeanalizujemy Twoją umowę kredytu frankowego i poinformujemy Cię, jakie są szanse i możliwości w sporze z bankiem. W ciągu dwóch tygodni od otrzymania niezbędnych dokumentów sporządzimy pozew, a następnie złożymy go w sądzie.

Jakie banki?

Prowadzimy sprawy Klientów, którzy podpisali umowy kredytów indeksowanych oraz denominowanych m.in. następujących bankach:

Bank Millenium S.A. -dawniej EURO BANK S.A.
mBank S.A. -dawnej BRE Bank S.A., Multibank S.A.
Raiffeisen Bank International AG – dawnej EFG Eurobank Ergasias,  Polbank EFG S.A, Raiffeisen Bank Polska S.A, Raiffeisen Polbank S.A.
PEKAO S.A.
Santander Bank Polska S.A. – dawnej Bank Zachodni WBK S.A., Kredyt Bank S.A.
Santander Consumer Bank S.A.
Bank BPH S.A. -dawnej GE Money Bank S.A.
Getin Noble Bank S.A. – dawnej Getin Bank S.A. DomBank
PEKAO Bank Hipoteczny S.A.
PKO BP S.A. – dawniej NORDEA Bank Polska S.A.
Bank BNP Paribas S.A. – dawniej BGŻ S.A, Fortis Bank Polska S.A., BNP Paribas Bank Polska S.A., Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Deutsche Bank Polska

Etapy współpracy z kancelarią

  1. Klient zleca sprawę do prowadzenia.
  2. Kompletujemy dokumentacje.
  3. Wyliczamy roszczenia.
  4. Sporządzamy i składamy pozew.
  5. Prowadzenie sprawy.

Panel Klienta

Do Państwa dyspozycji oddajemy Panel Klienta, w którym na bieżąco w indywidualnym profilu można śledzić status swojej sprawy, weryfikować podjęte czynności i komunikować się z prawnikiem. Na życzenie klienta przeprowadzimy poradę prawną, konsultację lub spotkanie w formie wideorozmowy. Powyższe narzędzia mają na celu usprawnienie podejmowanych przez prawników kancelarii działań i zwiększenie transparentność w komunikacji z klientem.

Wynagrodzenie

Na nasze wynagrodzenie składają się następujące 2 składniki:

  1. opłata wstępna
  2. premia za sukces (success fee), którą pobieramy wyłącznie w przypadku korzystnego rozstrzygnięcia.

Wysokość opłaty wstępnej oraz premii za sukces zależna jest od kwoty kredytu wskazanej w Twojej umowie. Zwyczajowo proponujemy klientom dwa warianty rozliczenia, dzięki czemu klient ma możliwość wybrania dogodnej dla niego formy rozliczenia.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących wszelkich kosztów postępowania.

Zastanawiasz się, czy warto podjąć batalię z bankiem?
Nie wiesz, jakie jest ryzyko wytoczenia powództwa?

Zadzwoń i dowiedz się na co możesz liczyć w sporze z bankiem.

Umów się na niezobowiązującą rozmowę.

    Imię *
    Adres e-mail *
    Telefon *
    Wiadomość
    Dołącz pliki (opcjonalnie)
    Maksymalny rozmiar: 20MB. Dozwolone formaty: pdf, jpg, png, zip.
    Menu